Düzeltmeler:
*Düzeltildi: D3D10′da bulunan potasiyel çökme
*Düzeltildi: Yüksek özellikli saklanmış bir oyunu düşük özellikli bir oyunda açmak istenildiğinde turuncu kutular görünmektedir.
*Düzeltildi: LAW ile vurulduğunda araçlara tutarsız Inconsistent zarar dapıtılması.
*Düzeltildi: D3D10da yansıma çözünürlüğü, Çoklu GPU yansıma güncelleme düzeltmesi
*Düzeltildi: FSAA modlarında hafıza kaçakları
*Düzeltildi: Sonsuz mühimmat için hack
*Düzeltildi: D3D10da ekran modlarını değiştirirken oluşan hafıza kaçağı
*Düzeltildi: Muti optimizasyonları
*Düzeltildi: Eğer kullanıcı silah kaldırma animasyonunda elle dövüş yapmaya çalışırsa, silahları sürekli kaldırılmış pozisyonda kalıyor.
*Düzeltildi: Editörden yeni dışa aktarım yapılmış bir bölümüiçeren bir saklanmış oyunu yüklemeye çalışırken çökme
*Düzeltildi: Bir oyun pedi eklendiğinde sanal klavye işlevsiz hale geliyor
*Düzeltildi: Kullanıcılar sağ çubukla etraflarına bakma özelliklerini kaybedebiliyorlar
*Düzeltildi: Ekran çözünürlüğünü “varsayılan” durumuna getirmek kullanıcının son seçtiği çözünürlüğe dönmesine engel oluyor.
*Düzeltildi: D3D10da çözünürlük değiştirirken hata
*Düzeltildi: D3D10da Alan Derinliği ve su damplalarında bazı hatalar
*Düzeltildi: NaN uyarısında çökme
Güncellemeler:
*Eklendi: Motion Blur kullanıcı arayüzü ve V.SYNC (düşey senkronizasyon) kullanıcı arayüzü seçenekleri
*Optimize Edildi: Motion blur
*Optimize Edildi: FSAA (Tüm Ekran Anti-Aliasing)
*Optimize edilmiş ses kimliği implementasyonu
*D3D10da VSync özelliği etkin kılındı
*Buz CPU testi için yeni test dosyaları.
*http/xmlrpc şifre korumalı uzaktan kontrol oturumu
*debug cvars hile olarak işaretlendi
*F12 (ekran görüntüsü) şimdi kısıtlanmış modda da çalışıyor
Geliştirmeler:
*PowerStruggle modunda LAW da alan etkili zararı piyadelerde azaltıldı
*MP da Roket hız düşmesi biraz yavaşlatıldı
*LAW çarpışma algılamasındaki bazı durumları gidermek için araçların üstündeki taret çevreleyici kutuları iptal edildi
*Multiplayer modunda el bombası patlama etki çapı azaltıldı
*MP’de hileyi önlemek için kenetlenmiş su kaplaması
*Derinlik haritası güncellemeleriyle Çoklu GPU geliştirmeleri