ai_corpseCount "0"
cg_brass "0"
cg_marks "0"
cl_maxpackets "100"
cl_packetdup "1"
com_hunkMegs "512" ( Raminiz 1024 ve üzeri ise... 512 ram için 256 girilmesi gerekir)
r_aaAlpha "off"
r_aaSamples "1"
r_anisotropy "2"
r_autopriority "1"
r_distortion "1"
r_dlightLimit "0"
r_drawSun "1"
r_glow "0"
r_gpuSync "off" ( Mouse ve keyboard'un tepki süresi yükselirse değeri "adaptive" e getirin)
r_picmip "2"
r_picmip_bump "3"
r_picmip_manual "1"
r_picmip_spec "3"
1 ) r_aasamples [1,4] : Options menüsüne girmeden oyun esnasinda Antialiasing degerinizi degistirmenizi saglayan komut. 1 degeri AA'yi kapar.
2 ) r_anisotropy [0,16] : Options menüsüne girmeden oyun esnasinda anisotropy degerinizi degistirmenizi saglayan komut. Default 8x olarak ayarlanmistir. Deger artirimi Texture (bitmap) kalitesini arttirirken , performansi düsürür.
3) r_drawDecals [0,1] : cg_marks komutuyla benzer komut.
4 ) r_drawsun [0,1] : 0 degeri girildiginde günes ve gökyüzü detaylarini kapatir.
5 ) r_fullscreen [0,1] : Fullscreen 'den çikip tekrar dönmek için girilen komut.
6 ) r_gamma [0,5-3,0] : Görüntü parlakligini degistirmeye yarayan komut .
7 ) r_glow [0,1] : Bulut ve benzeri göz alici ögeleri açip kapamaya yarayan komut.
8 ) r_lodbias [-1000-0] : 0'dan düsük degerler girildikçe Detaylari (asker vb. ) daha belirgin hale getirmeye yarayan komut.
9 ) r_lodscale [1-4] : Lodbias degerini hesaplayip , yakinlastikça ögelerin detaylarini artirmayi saglayan komut.
10 ) r_displayrefresh
: Görüntünün yinelenmesini saglayan komut.
11 ) r_mode [0,1,2,3-] : Çözünürlük ayarini yapan komut. 0 = 640*480 , 1= 800*600 , 2= 1024*768 ...
12 ) r_zfeather [0,1] : Sis efektlerini açip kapayan komut. Ayni zamanda (Soften Smoke Edges) 'den de ayarlanabilir.