AnasayfavenaceGaleriSSSÜye ListesiAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Crysis'teki Düzeltmeler

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
cRossfireX
Turnuva Organizatör
Turnuva Organizatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 686
Nerden : Edirne
Meslek : Öğrenci
Hobi : Futbol
Kayıt tarihi : 04/09/07

MesajKonu: Crysis'teki Düzeltmeler   Paz 27 Ocak 2008 - 23:11

Düzeltmeler:

*Düzeltildi: D3D10′da bulunan potasiyel çökme
*Düzeltildi: Yüksek özellikli saklanmış bir oyunu düşük özellikli bir oyunda açmak istenildiğinde turuncu kutular görünmektedir.
*Düzeltildi: LAW ile vurulduğunda araçlara tutarsız Inconsistent zarar dapıtılması.
*Düzeltildi: D3D10da yansıma çözünürlüğü, Çoklu GPU yansıma güncelleme düzeltmesi
*Düzeltildi: FSAA modlarında hafıza kaçakları
*Düzeltildi: Sonsuz mühimmat için hack
*Düzeltildi: D3D10da ekran modlarını değiştirirken oluşan hafıza kaçağı
*Düzeltildi: Muti optimizasyonları
*Düzeltildi: Eğer kullanıcı silah kaldırma animasyonunda elle dövüş yapmaya çalışırsa, silahları sürekli kaldırılmış pozisyonda kalıyor.
*Düzeltildi: Editörden yeni dışa aktarım yapılmış bir bölümüiçeren bir saklanmış oyunu yüklemeye çalışırken çökme

*Düzeltildi: Bir oyun pedi eklendiğinde sanal klavye işlevsiz hale geliyor
*Düzeltildi: Kullanıcılar sağ çubukla etraflarına bakma özelliklerini kaybedebiliyorlar
*Düzeltildi: Ekran çözünürlüğünü “varsayılan” durumuna getirmek kullanıcının son seçtiği çözünürlüğe dönmesine engel oluyor.
*Düzeltildi: D3D10da çözünürlük değiştirirken hata
*Düzeltildi: D3D10da Alan Derinliği ve su damplalarında bazı hatalar
*Düzeltildi: NaN uyarısında çökme

Güncellemeler:

*Eklendi: Motion Blur kullanıcı arayüzü ve V.SYNC (düşey senkronizasyon) kullanıcı arayüzü seçenekleri
*Optimize Edildi: Motion blur
*Optimize Edildi: FSAA (Tüm Ekran Anti-Aliasing)
*Optimize edilmiş ses kimliği implementasyonu
*D3D10da VSync özelliği etkin kılındı
*Buz CPU testi için yeni test dosyaları.
*http/xmlrpc şifre korumalı uzaktan kontrol oturumu
*debug cvars hile olarak işaretlendi

*F12 (ekran görüntüsü) şimdi kısıtlanmış modda da çalışıyor

Geliştirmeler:

*PowerStruggle modunda LAW da alan etkili zararı piyadelerde azaltıldı
*MP da Roket hız düşmesi biraz yavaşlatıldı
*LAW çarpışma algılamasındaki bazı durumları gidermek için araçların üstündeki taret çevreleyici kutuları iptal edildi
*Multiplayer modunda el bombası patlama etki çapı azaltıldı
*MP’de hileyi önlemek için kenetlenmiş su kaplaması
*Derinlik haritası güncellemeleriyle Çoklu GPU geliştirmeleri
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://venace.yetkin-forum.com
codmania
Üye
Üye


Mesaj Sayısı : 23
Kayıt tarihi : 30/01/08

MesajKonu: Geri: Crysis'teki Düzeltmeler   Çarş. 30 Ocak 2008 - 12:55

farcry a oranla daha gelişmiş..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
cRossfireX
Turnuva Organizatör
Turnuva Organizatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 686
Nerden : Edirne
Meslek : Öğrenci
Hobi : Futbol
Kayıt tarihi : 04/09/07

MesajKonu: Geri: Crysis'teki Düzeltmeler   Çarş. 30 Ocak 2008 - 12:59

evet harika bir çalışma (oyun) olmuşşş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://venace.yetkin-forum.com
 
Crysis'teki Düzeltmeler
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Crysis :: Genel Tartışma-
Buraya geçin: